Exegese-dagen in Hattem: 11-13 november 2024

Onder leiding van Prof Joep Dubbink en Eep Talstra lezen en exegetiseren we met elkaar een aantal teksten uit de Hebreeuwse bijbel, ditmaal met name uit de Salomo-cyclus volgens I Koningen 1-11.

Deze teksten zijn ook aan de orde in het oecumenisch leesrooster voor volgend jaar in de tijd na Epifaniën.

Deelname is vrij. Een donatie om te helpen de kosten te dekken en als bijdrage aan het werk van onze stichting is zeer welkom. Per deelnemer kost het organiseren van deze studiedagen de stichting ongeveer 200 euro.

Na opgave op onderstaand mailadres, ontvang je nadere informatie over het programma en verblijf in de Zandkreek te Hattem vanaf maandag 11 november 13.00 uur tot en met woensdag 13 november 13.00 uur.

In de hoop op een goede TeNaCh-lezing!

Met vriendelijke groet, Leen de Ronde, ronde@solcon.nl